martes, 1 de marzo de 2011

a l'estiu calipo i dieta,
sandia i les xancletes fan mal al peu
tiretes i tirants a l'estiu al teu costat
si anem a la platja, bocata de pollastre
l'aigua i la cerveseta brutes per sota de sorra fina
ens banyem al mar, per fi!
i sopem amanida i jo sandia
sortim a pessejar però és massa aburrit
perquè la foscor dels carrers no m'agrada,
entrem a un bar i demanem
combinats i cerveses i el cambrer ja riu amb naltres
obrim la porta zigzaguejant
arribem a la plaça rient sense parar
quin estiu més al·lucinant, no vull que acabi mai
arribar a casa és el final i el principi de demà: a la platja de nou
no puc cansar-me perquè m'acaricies el braç mentre em torru a l'hamaca de 10 euros
ens tornem a banyar al maaaar un altre cop
(cuantes vegades ho va endivinar manel l'any passat?)
surto mullada, mugrons que et miren i volen marxar a casa
quin ensurt, obrir els ulls.
per què no hi ets??
sort que fa olor a cafè i pastes
espero un minut i em portes l'esmorzar

No hay comentarios:

Publicar un comentario